Sebastian Rüger: Hätt ich doch ne Diagnose

Atelier Theater
Roonstr. 78, 50674 Köln
Do, 29.08.2024
Start: 20:00

Buy Tickets

You are about to convert a purchase from to Sebastian Rüger: Hätt ich doch ne Diagnose. Please click on continue and chose your new tickets. The payment amount of your original tickets will be refunded to you minus a conversion fee of € per ticket. The conversion fee and the possible difference to your original purchase will be charged.

You are about to cancel your reservation for Sebastian Rüger: Hätt ich doch ne Diagnose. Please confirm the cancelation of your reservation.

You are about to change your reservation from Sebastian Rüger: Hätt ich doch ne Diagnose. Please select a new event to change your reservation to.

Choose Seats

Ticketsale closed

There are currently no tickets available for this event.

About the Event

Ungefragt geboren zu sein, bringt epische Fragen mit sich: Hä?! Wie jetzt?! Wenn es ein Ich gibt, hatte das schon vor der Geburt Probleme? Und womit zahle ich jetzt meine Therapierechnungen? Derlei fragt sich Sebastian Rüger, eine Hälfte des preisgekrönten Absurdistenduos Ulan & Bator.
In seinem ersten Soloprogramm begibt er sich mit dem Publikum auf Expedition ins Reich der Missverständnisse zwischen Sein, Welt und dem Rest. Abwechslungsreich und unterhaltsam lotet er aus, ob er sich zu viele Fragen stellt oder zu wenige, ob er alles oder nichts verstanden hat, halber Autist ist oder ein ganzes Arschloch, unerkannt hochbegabt oder erkennbar dumm – oder alles zugleich? Und nicht zuletzt: Geht’s anderen auch so?

Event Organizer

Atelier Theater GmbH
Roonstr. 78
50674 Köln