Lucas Vogelsang liest: NACHSPIELZEITEN

Stadion an der Schleissheimerstrasse
Schleißheimer Straße 82, 80797 München
Mo, 06.05.2024
Start: 19:30 - 21:30 Uhr

Buy Tickets

You are about to convert a purchase from to Lucas Vogelsang liest: NACHSPIELZEITEN. Please click on continue and chose your new tickets. The payment amount of your original tickets will be refunded to you minus a conversion fee of € per ticket. The conversion fee and the possible difference to your original purchase will be charged.

You are about to cancel your reservation for Lucas Vogelsang liest: NACHSPIELZEITEN. Please confirm the cancelation of your reservation.

You are about to change your reservation from Lucas Vogelsang liest: NACHSPIELZEITEN. Please select a new event to change your reservation to.

Choose Seats

Ticketsale closed

There are currently no tickets available for this event.

About the Event

Fußball war schon immer mehr als nur Fußball. Und deshalb hat sich Lucas Vogelsang wieder auf den Weg gemacht, an die Ränder des Spiels, zu den Helden von damals. Er traf Paul Gascoigne und Vinnie Jones in England, Mehmet Scholl in München und Rehhagels rechte Hand in Thessaloniki. Er tanzte auch mit Beckenbauer und Pelé im Studio 54, warf sich mit Tim Wiese in den Ring und ging mit Häßler, Legat und Hartwig in den Dschungel. Immer auf der Suche nach den besten Geschichten.
 

Jetzt geht Lucas Vogelsang mit seinem neuen Buch NACHSPIELZEITEN auf Tournee. Seid Teil der Reise durch die Bilder, Erinnerungen und den Jubel. Und freut euch auf eine große Liebeserklärung an Fußball und die Menschen, die ihn prägen.

Event Organizer

MML GmbH
Lagerstraße 36
20357 Hamburg